Translate

niedziela, 27 października 2013

Najtrudniejszy pierwszy krok

Długo trwało, zanim zdecydowałam się na prowadzenie bloga. Może dlatego, że jestem osobą raczej nieśmiałą i wrażliwą, a co za tym idzie-lęk przed porażką, niepowodzeniem? Wiadomo, jednak że pierwszy krok jest zawsze najtrudniejszy, potem jest już tylko łatwiej. Każda porażka prowadzi do celu. Trzeba jednak potrafić wyjmować odpowiednie wnioski i nie poddawać się, tylko za wszelką cenę dążyć do upragnionego celu. Tak wiem, że łatwo się mówi. Sama mam często z tym problem, jednak jeśli czegoś bardzo pragniemy, to możemy to osiągnąć. Trzeba jednak zacząć robić coś w tym kierunku!. Niestety nie ma co się oszukiwać w życiu nie ma nic za darmo. To my sami jesteśmy kowalami własnego losu, sami musimy zapracować na swój sukces i być odpowiedzialni za nasze życie. Lepiej żałować że się coś zrobiło niż żałować, że się tego nie zrobiło. Jednak mimo wszystko myślę, że warto jest spełniać marzenia, dążyć do celów i robić to co się kocha. Chciałabym usiąść za 20-30 lat w wygodnym fotelu i być dumna z samej siebie. Tak po prostu. Być dumna z tego, że zrobiłam to co do mnie należało, że spełniłam się życiowo, że zrealizowałam przynajmniej część swoich marzeń, że nie poddałam się, że robiłam to co kochałam, że odniosłam życiowy sukces. Jestem pewna, że każdy z nas tego pragnie. Wszystko jest do zrealizowania! Mam 20 lat, myślę, że najwyższy czas by zmienić coś w swoim życiu, zacząć robić coś w kierunku tego, by poczuć się szczęśliwsza. Chyba każdy z nas lubi to uczucie, gdy po ciężkiej pracy odnosimy sukces? Ja uwielbiam! Dlatego trzeba zrobić w końcu pierwszy krok! :)

Może zacznę w końcu pisać coś o sobie, bo chyba się trochę zagalopowałam. A więc:
Mam na imię Natalia, mam 20 lat, studiuję Multimedia Design and Communication w Copenhagen School of Design and Technology w Kopenhadze. Interesuję się projektowaniem, w szczególności: wnętrz, ubrań, reklam, stron internetowych, jak i również muzyką, sportem, fotografią, podróżami, modą oraz psychologią.

Postanowiłam nazwać mojego bloga "misz-masz of me", ponieważ nie mogłam sprecyzować się o czym on dokładnie będzie. Będę starała się pisać o wszystkim co związane ze mną= moimi zainteresowaniami. Na pewno najwięcej postów będzie o modzie, projektowaniu, przerabianiu różnych rzeczy/przedmiotów, ale od czasu do czasu będę pisała rownież o podrożach, studiach w Danii itp. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach. Mam nadzieję, że nie będę Was zanudzać i że z przyjemnością będziecie przeglądać mojego bloga! :)

Dziękuję, za poświęcenie mi czasu.
Pozdrawiam
Natalia

"Nawet najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku."
Laotse

1 komentarz:

  1. Spełniaj swoje marzenia i pokonuj wszystkie przeszkody, które staną Ci na drodze. Jesteśmy z Ciebie dumni.

    OdpowiedzUsuń