Translate

sobota, 23 listopada 2013

Multimedialna kartka urodzinowa ✉


Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić tym co ostatnio zrobiłam dla Magdy, z okazji jej 20-tych urodzin. Jako, że dzieli nas dość spora odległość postanowiłam zrobić coś czym będę mogła podzielić się z Nią drogą elektroniczną. I tak oto wpadłam na pomysł, żeby zaprojektować własną multimedialną kartkę urodzinową. :)


A więc zaczęłam od naszkicowania sowy, a następnie narysowałam kontury czarnym cienkopisem:




Następnie zgrałam zdjęcie na komputer, wrzuciłam zdjęcie do Illustratora i wyostrzyłam kontury, co dało poniższy efekt:



                           Kolejnym krokiem było otworzenie zdjęcia za pomocą Photoshopa i pokolorowanie sowy:



                                   Na końcu pokolorowałam tło, dodałam napis i wyszedł taki o to efekt końcowy:





Mam nadzieję, że mój pomysł Wam się spodobał! Jeśli macie jakieś pytania, śmiało pytajcie, chętnie odpowiem! :)

Pozdrawiam!
Natalia

1 komentarz:

  1. piękna! Natalia jak zwykle pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń